TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Linda - 13 september 2012 12:20

Har precis haft ett långt samtal med en kompis från Falköping! Inte ofta vi pratar i tele, men idag ringde hon. Härligt att få uppdatera varandra lite om vad som händer. Hinner ju hända en hel del mellan gångerna.


Idag är jag piggare = imorgon blir det jobb igen. Skönt! Får panik av att gå hemma. Städar lite lätt idag också inför besöket i helgen. Men det blir i intervaller: städa, datorn, städa, ligga på sängen. Köra på i 100 km/h med en gång bara för att man känner sig okej, är inte särskilt bra. Då kommer skiten tillbaka som ett brev på posten.


Nu ska jag ta och damma det sista i tv-rummet..sen ska jag dansa med en icke så kär vän.


Carpe Diem!


Av Linda - 13 september 2012 09:00


Vakna helt svettigt efter att ha drömt en mardröm, det är ingen höjdare. Men nu är jag vaken iaf! Det är typiskt att man drömmer sådana drömmar den halvan av natten när man vaknar upp ensam i sängen. Första halvan sov jag som en prinsessa, kanske just för att A. låg bredvid mig och inga onda drömmar kunde nå mig..? Ähh någon som tror på sånt?



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards