TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Linda - 28 juni 2011 20:40

Oooj vilken underbar dag det har varit idag. Strålande sol hela dagen, 31 grader var det någon förälder sa och jag tror inte hon ljög. Och vad har jag gjort då? Jopp, jobbat till 17, men gjorde mig absolut ingenting. Vi har varit ute hela dagen med barnen. :) Hade även ett mindre vattenkrig med två kollegor. En kär kollega tog ut 3 kannor med vatten till barnen och när de druckit det de ville ha så blev det en kanna över full med vatten. Jag sa till en annan kollega att det lockade att hälla den över A. Och när hon skvätte ner ett barn så bestämde jag mig. Tog kannan och hällde lite vatten över benen på henne. Nöjd vänder jag mig om för att sätta mig igen. Men då hade hon lyckats få tag på ett glas med vatten som hon hällde över hela ryggen på mig. Synd för henne att jag inte hunnit sätta ner kannan med 1 liter vatten i...denna hamnade över hela hennes huvud och rygg...mohahaha! Lite senare på eftermiddagen tog en annan kollega ut vatten igen. Jag satt där med ett glas med vatten och funderade på vart jag skulle göra av det i magen eller över E. Valde att hälla det över E. Och kannan hamnade återigen över A. (denna gången med endast 2 dl i) Nöjd eftersom allt vatten var slut nu! :) Men dröjde inte länge innan E. kom ut med en sprayflaska med vatten och sprutade mig i nacken. Jaja..var ju ändå en mildare variant. Resten av vattnet hamnade på barnen. Jaa gud, underbar dag på jobbet. Kommer sakna mina kollegor och de goa barnen! Men vet att jag kommer få det grymt i Göteborg också..okej förlåt A. MÖLNDAL!


Nu ska jag packa ner det sista.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards