TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linda - 14 juni 2011 20:32

Nu är nästan alla måsten gjorda, gött! Så nu ska jag bara slappa innan det är dags för sängen. Tänk om det bara var att flytta, utan att behöva göra något. Men som vi vet så är ju mycket här i världen inte lätt, likaså detta. Men men, får ta det lite då och då. Garderob är bestämd nu iaf. Det kommer bli så grymmast snyggt! :)


Helgen som var spenderades i Mölndal. Men först var det jobb som gällde på cafét. Och ett mindre kaos, eller egentligen kanske ganska stort kaos, var att frysen hade gått sönder = glassen hade smält! Funderade på om vi skulle börja servera mjukglass istället, men insåg rätt snart att det inte var så smart. Lite tur hade vi med oss och det var att inte all glas låg i den frysen, utan lite fanns i den gamla frysen. Tack! Efter ett ganska stressigt pass på cafét satte jag mig på tåget ner till Göteborg. Det var en lugn helg där nere. Var på Ikea och tittade på garderober, grillade, var inne i stan (hittade 2 nya bikinis) och ännu mera grill. En mycket trevlig helg! :)


I veckan har jag rätt mycket att göra. Igår träffade jag mamma en stund. Idag var det alla måsten :( Imorgon jobbar jag sent och direkt efter det blir det träning, på torsdag är det också träning som gäller + packa. På fredag ska jag jobba över 2 h. Efter det kan jag med gott samvete ta en lugn och avkopplande helg igen?? På tal om det, så ska jag ta och stoppa inlägget här och mysa ner mig i soffan!


Carpe Diem!




Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards