TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Linda - 11 november 2014 12:37

Ni vet när det gör så där ont i ens mammahjärta, när man skulle göra allt för att byta plats med ens barn...? Precis så känner jag nu! Är hemma och tar hand om min lille sjukling. Han har varit dålig ett bra tag nu. Började innan vi åkte till Bahia Feliz. Väl där fick han medicin. (Aldrig mer deras medicin!!) Det fortsatte när vi kom hem, med några dagar som var bättre. Men igår fick jag nog! Blev ett läkarbesök som resulterade i två sorters medicin för lilleman. Nu hoppas vi att dessa gör susen så han blir av med denna skiten. Det gör så ont i hjärtat att höra hur han hostar, låter nästan som att han hostar sönder sig. Jag hade hellre haft det än att han ska ha det. Jag hade tom hellre haft det fast värre. Man vill ju aldrig att ens barn ska må så här. Och alla föräldrar; följ alltid eran magkänsla! Och lyssna på er själva. Ni vet och känner ert barn bäst!

Nu ska jag passa på att fixa lite här hemma innan lilleman vaknar.

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards