TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Linda - 11 februari 2013 22:51

Idag går vi in i V. 33 och det är 55 dagar kvar till BF.

Av Linda - 11 februari 2013 22:51

Idag går vi in i V. 33 och det är 55 dagar kvar till BF.

Av Linda - 11 februari 2013 09:30

Nu är min älskling hemma igen! Vad skönt det känns, saknaden var väldigt stor i slutet av veckan. Han har visat bilder, filmer och berättat om resan. Det verkar som han har haft det helt underbart, och det är han värd! Nästa skidsemester ska jag och lillknodd med på. Kanske inte blir så mycket åkandes för min del, men lite iaf.


I fredags var jag, mamma och pappa som sagt på Ullared. Det blev en hel del shoppat för mig..mest till Bebis. Lite bodys, byxor, strumpor, dräggel-haklappar, nappar, nappflaskor, mössor, nalle, filt, cd-skivor med barnvisor, babyolja, babyschampo/tvål, öronsug, handdukar, badbalja, bäddmadrass till resesängen mm. Glömde dock lite bl.a skötbädd. var bra mycket billigare där nere, halva priset. Såg även ett skötbord som var snyggt. Påminde en del om det vi sett på Ikea, men även skötbordet var hälften så dyr. Jag tror det blir en tripp till ner till Ullared innan Skatten kommit.

Till mig själv köpte jag lite småplock; nagelvård, skinnjacka, tunika, två väskor (likadana, fast i olika färg - kunde inte bestämma mig), We sing till vårat Wii, filmer, en klocka som inte såg ut som en vanlig klocka (ett armband med klockan som en berlock - påminner om mitt pandora armband så kommer vara skitsnyggt ihop), iPad-fodral, fin bunke att ha tvättmedel i mm. Bilder på lite av det jag köpt kommer senare.


Idag blir det till att plocka lite här hemma. Fortafarande lite saker som ska upp i köket. Jäkla rörläggare som aldrig kommer! Skulle kommit för en vecka sedan.. Men men, nu packar jag upp lite av det som är kvar iaf. Annars händer nog inte mycket här hemma för min del. Lyssna på min kropp och vila när den säger ifrån är väl en sak jag ska lära mig under tiden jag är hemma här nu. Lättare sagt än gjort tror jag.


Nä, nu ska jag sparka igång denna dagen.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards