TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Varning för gnäll!

Av Linda - 21 februari 2012 13:15

Hua, har fått någon slags sjuka. Igår när jag kom till jobbet, fick jag gå hem igen efter någon timme. Mådde riktigt illa, hua. Väl hemma låg jag i sängen helt utslagen, så fort jag reste mig upp mådde jag mer illa. Med andra ord blev jag liggandes i sängen hela dagen. Enda gångerna jag klev upp var när jag behövde besöka toaletten. Detta resulterade i att jag vaknade gaaaanska tidigt idag, 7. Tänkte kolla lite på datorn, men nähe det gick inte. Försökte kolla på tv:n, men nä den hade också gått i strejk. Då vart jag ganska irriterad, vara hemma och vara sjuk utan dator och utan tv. Okej datorn kan jag klara mig utan, men tv:n? Nä då blir det ganska segt faktiskt. Tur för tv:n började den fungera en stund senare, men bredbandet har legat nere från igår eftermiddag till ganska exakt nu. Där emellan har jag hunnit få ett antal utbrott faktiskt. Skulle ringa kundservice..något tillfälligt driftstopp. Mer än så fick jag inte. Inte när de trodde de kunde vara klart eller något. Nu blev det ju klart nu, men kunde ju hållt på längre. Iofs skulle det blivit ett längre stopp hade man säkert kunna dra av från betalningen sen. Varför betala när man inte får något? Right? Men men, i detta fallet hann det inte gå så långt. Rörde sig "bara" om ett dygn. Men man blir ändå lite frustrerad, vill ju ha saker som fungerar. Ja ni förstår. Men jag tror att deras problem med nätet hängde på min prinsessa, T. För när hon kom hit, började nätet fungera igen. Hehe, måste vara så!


Nä, förlåt nu ska jag sluta gnälla..men när man är sjuk har man faktiskt lite rätt till att få gnälla. Som sagt nu är det slut med det för denna gången. Eller nej, en sak till. Innan vi drog iväg på vår semester hittade vi en bil vi båda verkligen ville ha. En audi Q7. Har Ni sett den? Så jäkla fräck, snygg och allt. Och till ett jävligt bra pris 188,000:- Visst sjukt mycket pengar, men för den bilen var det bra pris..då den dessutom fanns i England, men vad det lät som skulle det inte vara några problem för oss att få hit den, och säljaren skulle betala transporten hit. Mailade med honom några dagar och sa att vi var väldigt intresserade, men var tvugna att räkna på det. När vi mailade honom någon dag senare fick vi inget svar. Bilen är antagligen såld till någon annan, vilket känns jäkligt tråkigt. Vi lär inte hitta en sådan bra bil till det priset igen..tyvärr. Förhoppningsvis hittar vi en annan grym bil. Så, nu har jag gnällt färdigt!


Ha en bra dag!

Carpe Diem!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards