TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Linda - 22 april 2011 07:49

Ligger fortfarande kvar i sängen och myser. Tittat en snutt på Ice Age 3, för jävla skön film. Nu är det Big Brothers som visas, inte riktigt lika skön. :P

Vad händer idag då? För min del blir det slapp. A. ska iväg och fixa bilen senare..så jag hoppas på bra väder så jag kan sola..och gå en promenad med Tuva! :D Men härifrån ser det bra ut iaf! Ikväll blir det grillning hos A's bror och V. Mm, finns inget godare än grillning!!

Enda tråkiga är att jag lyckas göra något med min rygg :( Igår hade jag sjukt ont, idag känns det bättre..men fortfarande lite ont. Skyller det på jobbet..då ljuger jag faktiskt inte. Får hoppas det släpper helt snart. :)


Vilket ovärt inlägg. Ska lägga mej ner igen, för nu är det Ice Age som är aktuellt igen :D


Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards