TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Linda - 7 december 2011 21:59

Puuh idag har dagen gått i ett, men det gillas. Massa skoj som gjorts, eller skoj men massa bra saker som gjorts. Jobbade till 14, direkt efter det gick jag till A-L. för att få 45 min massage. Vilket var väldigt välbehövligt. Tror det var 11 punkter, eller 12, hon hittade och tryckte på. Med andra ord blir det fler besök dit! Men det gör mig inget, massage är viktigt. Och i mitt yrke påfrestas rygg och axlar mycket, då det är en hel del lyft så massage skadar absolut inte. Skönt att ha hittat en massör igen och hon var/är verkligt duktig på det hon håller på med!

Direkt efter det sprang jag hem och lämnade cykeln och sedan drog vi vidare till frölunda. K. visade vart hon jobbar, avdelningen alltså. Var roligt att se! Det verkar vara en härlig stämning där och ett roligt jobb. Innan vi åkte hem sprang vi ner på Torget där jag köpte en julklapp till min bror och hans sambo och på Åhléns köpte jag min favoritparfym + en julklapp till K. Känns skönt att ha köpt ytterligare några klappar!


En dag med fart i som sagt och nu ligger jag här i sängen och tittar på film, på tal om det, reklamen är slut så jag ska fortsätta titta. God natt på Er!


Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards