TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 september 2016

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så spännande att se vad det är för en liten goding som bor där inne. En till vi kan överösa med kärlek och skämma bort. Bebis vi längtar efter dig!

Carpe Diem!

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindre. Men nu har jag sovit en stund så nu blir det att ta på sig röjarkläder och sätta igång med städning och röjning. Både jag och min sambo röjde för ett tag sedan, två stora pappsopsäckar slängdes, men ändå känner jag behov av att röja mer. Eller kanske mer av att göra om här hemma, jag vet inte. Lite små förändringar har jag gjort här hemma. Som att köpa nya soffkuddar, tagit bort en del inredningsprylar (en del slängt, en del ner till förråd), köpt nya inredningsprylar (Ernst såklart) etc. En stor förändring som kommer ske hos oss är att (förhoppningsvis) kommer de snart och glasar in vår balkong. Wow, ett extra rum! Då ryker gamla balkongmöblerna och nya mysiga ska införskaffas. Det enda som får stanna kvar är balkongkrukorna och leklådan, resten ska bort och nytt ska in. Tror ni jag längtar? Tror ni jag hade velat haft klart detta innan Bebis kommer? Svar: JA. Och det var väl det vi trodde när vi "beställde" jobbet. Efter semestrarna skulle de komma sa det. Somliga har tydligen väldigt sen semester, hehe. Hursomhelst när det väl är klart kommer det bli så jäkla grymt!

Nä vet Ni, dags för mig att sätta fart!

Carpe Diem

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards