TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 september 2016

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill dela med mig av? Vad ska jag skriva om? Jag har en son idag och väntar nu vårt andra barn, ska jag skriva om hur livet som mamma är? Samtidigt vet jag inte om jag vill vara för personlig och "hänga" ut mina barn. Så då är frågan ska man ha fokus på något annat? Mode? Inredning? Bak? Eller som sagt bara skriva om det jag själv vill. Nu vet jag att det inte är många som läser min blogg, men ni som gör det; Lämna gärna en kommentar och skriv vad ni tycker är intressant att läsa om.

Carpe Diem!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards